امام جمعه مسجد قبای مریوان:

کشته شدن کودکان و زنان در رفح توسط رژیم غاصب اسرائیل از نظر هر انسان مسلمان و آزاده ای محکوم است.

ماموستا امجد محمودی گفت: رژِیم غاصب اسرائیل با جنایات خود منجر به کشته شدن کودکان و زنان زیادی در رفح شده‌اند که از نظر هر انسان مسلمان و آزاده ای محکوم است.
کد خبر: ۶۷۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 01June 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا امجد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر جمعه در مسجد قبای مریوان با قبولی زیارت زائران خانه خدا اظهار کرد: حج یکی از بزرگترین اجتماعات مسلمانان است و امید که سفر زیارتی زائران مریوان در این سفر معنوی مورد قبول درگاه پروردگار قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع غفلت از برنامه و دین خدا بیان کرد: غفلت از قرآن، سنت رسول خدا امروز بخشی از جامعه را در برگرفته که این امر به ضرر همه مردم مؤمن و مسلمان است.

وی افزود: خداوند نعمات زیادی را به همه بندگان خود ارزانی می‌دارد و نباید این لطف پروردگار را نادیده گرفت و در همه حال باید شکرگزار پروردگار باشیم چرا که غفلت از نعمات پروردگار گناه است.

امام جمعه مسجد قبای مریوان یادآور شد: خداوند در مورد کفار می‌فرماید «کفار کسانی هستند که هدفشان توجه به خودشان و هوا و هوس‌شان است که دنیا را بر آخرت ترجیح داده‌اند» که دلشان تحت تأثیر پروردگار قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز با غفلت از انسانیت، غزه و فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار داده‌اند، گفت: این رژِیم غاصب با جنایات خود منجر به کشته شدن کودکان و زنان زیادی در رفح شده‌اند که از نظر هر انسان مسلمان و آزاده ای محکوم است.

ماموستا محمودی غفلت از توبه و به تأخیر انداختن نماز و فرایض الهی را گناه دانست و اضافه کرد: در همه حال باید به یاد خدا بود و از آنچه که پروردگار دستور داده تبعیت شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار